18 april 2018

Welk verhaal vertel jij met je content?

Het is voor niemand meer nieuw dat de consument steeds sneller door de commerciële berichten heen kijkt. Dus wordt steeds moeilijker voor marketeers om de meest geweldig content maken waar de meeste interactie uit voort komt.

Om echte ‘killer content’ te maken, Begin je met kritisch naar je content te kijken. Herken je jouw strategie als je door je berichten in je tijdlijn scrolt? Dan werkt die aanpak dus niet meer. Tijd voor verandering. Duik eens in je storytelling. Ga terug naar je roots en bedenk daarvan uit hoe je social media kunt gebruiken.

Tegenwoordig lijken de meeste berichten heel erg op elkaar. Dat is ook helemaal niet gek, aangezien we de inspiratie voor posts vaak uit oude gewoonten halen. Maar dat moet anders!

Wij willen je er graag mee helpen. Geef ons gerust eens een belletje, dan bespreken we het onder het genot van een kop koffie.

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!