25 maart 2019

Uitgekiende campagne voor Inrush

We hebben voor Inrush een campagne in de startblokken gezet. De campagne brengt Inrush op een uiterst relevante manier onder de aandacht bij bestaande en nieuwe klanten, met gepersonaliseerde nieuwsbrieven, een conversiegerichte landingspage en de inzet van social media.

Inrush biedt veiligheidsopleidingen voor bedrijven in de elektrotechniek. De behaalde certificaten hebben een beperkte houdbaarheid, daarom moet technisch personeel regelmatig op herhaling. Insteek van de campagne is om planners in elektrotechnische bedrijven te attenderen op de mogelijkheid om opleidingen flexibel en gespreid in te plannen. Aan het (drukke) einde van het jaar komen planners vaak in de knel met hun planning. Zij weten meestal niet dat technisch personeel bij Inrush tot zes maanden voor het aflopen van een certificaat al getraind en gecertificeerd kan worden, terwijl de nieuwe certificering toch pas ingaat wanneer de oude is verlopen.

Foto: een hoogspanningstraining bij Inrush

De campagne gaat binnenkort van start; precies in de periode dat een planning voor de zomermaanden wordt gemaakt. We houden je op de hoogte van de resultaten!

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!