15 februari 2018

Meer klanten? Start een remarketingcampagne!

Heb je al eens nagedacht over een remarketingcampagne? Daarmee kun je – als je het goed doet – je websitebezoekers omzetten in klanten.

Bij een remarketingcampagne richt je je op mensen die je al eerder hebt bereikt en die jouw dienst of product al kennen. Je kent het wel: je hebt gezocht naar een product of dienst, maar hebt geen actie ondernomen en gaat naar een andere websites. Je blijft het product of dienst zien. Soms zelfs nadat je het gekocht hebt. Door het gebruik van opvallende banners met sterke slogans wordt de websitebezoeker geprikkeld en blijft het product of dienst in hun gedachte.

Het is belangrijk om te weten in welke fase van de customer journey de bezoeker zit. Zo kun je de juiste content aanbieden om ze enthousiast te maken. Het verschilt per branche hoeveel overtuiging de bezoeker nodig heeft om een klant te worden. Het kost soms iets meer moeite, maar met afwachten bereik je niet veel. Wees daarom actief en verleid de bezoeker om nog eens terug te komen!

Wil je meer informatie over een remarketingcampagne of lijkt het jou wat? We helpen je er graag mee! Neem gerust eens contact met ons op.

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!