02 november 2017

Matthijs: “Creativiteit bij Content United!”

De naam zegt het al, Content United is expert in online content. Tegenwoordig maakt bijna iedereen content, maar als stagiair bij Content United leer je echte Content te maken.

Mijn naam is Matthijs Opdam en ik ben 18 jaar. Vanuit mijn opleiding, Marketing & Communicatie, loop ik stage tot 8 december. Mijn opleiding bekijkt alle kanten van marketing en nu dus ook online marketing.

Sinds een paar weken werk ik in het team van Content United. In die korte periode heb ik grote stappen gemaakt. Zo heb ik geleerd hoeveel creativiteit online marketing vraagt. Je kunt er veel kanten mee op en als marketeer geef je daar je eigen draai aan. Niet elk Facebookberichtje is hetzelfde en krijgt zeker niet dezelfde interactie.

Er is hier op de vloer ruimte voor ideeën waardoor ik het gevoel heb dat geen van mijn ideeën fout zijn. Dat helpt enorm voor je zelfvertrouwen om eigen toevoegingen te doen.

Op dit moment ben ik voor mijn opleiding met een marketing- en communicatie-vraagstuk voor één van de klanten. Met vallen en opstaan, krijg ik veel inzichten.

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!