10 januari 2018

Wat kun jij van Star Wars leren?

Het merk Star Wars heeft zijn eigen marketingstrategie. Iets waar elke marketeer wat van kan leren. Niet voor niets heeft Star Wars miljoenen fans, heeft het al meer dan 7,5 miljard dollar opgebracht en het is altijd een hype gebleven. Hoe doen de mensen achter Star Wars dit toch?

De essentie van de strategie is de fans blijven prikkelen zodat het verlangen constant blijft en niet verzwakt. Zo plaatsen ze op verschillende kanalen steeds weer wat nieuws. Recepten in Star Wars vormpjes, een app, quizzen en action figures zijn maar een paar voorbeelden van wat er allemaal bedacht is. Niets is leeftijdsgebonden; jong en oud kan genieten van alles wat Star Wars bedenkt en maakt. Zo is het nog altijd een ijzersterk merk.

Ook graag je klanten blijven prikkelen met originele online marketing? Onder het genot van een kop koffie vertellen wij je graag wat er allemaal mogelijk is en hoe je het verder zou kunnen aanpakken.

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!