18 januari 2019

Even voorstellen: Romée

Content United groeit – zowel in aantal klanten als in aantal collega’s. We stellen jullie graag voor aan onze nieuwste CU’er: Romée Lagerveld.

“Hoi allemaal, ik ben Romée, 24 jaar. Vanaf afgelopen december ben ik begonnen als Online Content Marketeer bij Content United. Dat bevalt heel goed, ik ben inmiddels zelfs verhuisd naar de thuisbasis van Content United: Haarlem!”

“Voordat ik hier terecht kwam heb ik Communicatiewetenschap, Persuasive Communication en Content Creation gestudeerd. Een leuke en creatieve combinatie tussen theorie en praktijk. Daarna heb ik bij diverse bedrijven in de breedte ervaring opgedaan. Van content creatie voor een startup, client management bij een designbureau tot onderzoek en strategie bij een reclamebureau.”

“Bij Content United komt nu eigenlijk alles samen. Ik vind het erg leuk om het werk voor verschillende klanten af te kunnen wisselen, want elke klant is weer anders. Zo is geen dag saai! Ik houd me veel bezig met het schrijven en plaatsen van social media content en bijvoorbeeld nieuwsartikelen. Hier moet natuurlijk ook conceptueel en campagnematig over nagedacht worden en beeld bij bedacht worden, erg leuk om te doen. Tenslotte komt er een stukje online marketing en data analyse bij kijken. Eigenlijk doen we alles om onze klanten bekender, geliefder en groter te laten worden!”

“Misschien werk ik binnenkort wel met jullie samen! Wie weet tot snel?”

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!