21 december 2017

Denk je kerst, denk je Coca-cola

Tijdens de kerstdagen vliegen de Coca-Cola reclames je om de oren.

Is het niet op tv, dan wel op de megagrote truck die je dit jaar voorbij kunt zien rijden. De commercials zijn overgoten met de iconische Coca-Cola flesjes en de bijbehorende glazen. En zoals altijd speelt het bedrijf in op de emoties van de consument.

Dit jaar kun je Bij Coca-Cola op social media onder #mijnkerstheld een kerstwens doen voor wie jij als kerstheld beschouwt. Deze boodschap kun je dan terug zien op de bekende Coca-Cola truck. Zo zorgt Coca-Cola ervoor dat zij als merk een deel uitmaken van de conversatie tussen consumenten én de interactie op social media.

Wil je weten hoe jij ook deel kunt uitmaken van de conversatie én de interactie? Geef ons dan gerust een belletje. We geven u graag advies onder het genot van een kop koffie!

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!