17 oktober 2018

220.000 views in drie socialcampagnes voor Bakkerij Van Vessem

Voor Van Vessem: het duurzaamste bedrijf van Nederland hebben we met drie socialcampagnes maar liefst 220.000 mensen in Haarlem en omgeving bereikt.

De campagnes draaiden om de Vaderdag-Bierbroodactie, de wedstrijd rondom het 111-jarig bestaan waarbij deelnemers bakcursussen van de Bakery Institute konden winnen en de Week van de Meerwaarde. Alleen al de Bierbroodactie haalde in drie weken tijd een bereik van 65.000 mensen. Per week komt dat neer op zo’n 22.000 views.

Hoe?
We maakten en plaatsten een leuke mix van triggerende posts, korte informatieve filmpjes van de lokale leveranciers van de duurzame grondstoffen waar Van Vessem mee werkt. Ook reageerden we vlot op de op de socials.

 

Meer weten?
Bel, app, post, mail of kom even langs!

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!