124.000+ bereik via win acties Dutch Mountains - Content United

01 juni 2018

124.000+ bereik via win acties Dutch Mountains

De afgelopen weken mochten we voor onze klant Uitgeverij Joh. Enschedé vijf Facebook winacties verzorgen. Doel: Dutch Mountains,  een boek over de geschiedenis van de Nederlandse platenindustrie, op een leuke manier onder de aandacht brengen bij de doelgroepen. Een fenomenaal boek, geschreven en uitgegeven door Peter Voskuil.

We bedachten 5 slimme acties van een week en verzorgden deze van top tot teen. Resultaat: meer dan 124.000 bereik, een tevreden klant, super veel leuke reacties en dolgelukkige winnaars.

Elke maandag startten we een actie en deelden in de loop van de week berichten over Dutch Mountains met verwijzing naar de winactie. Iedere vrijdag ging een Facebooker dolgelukkig het weekend in met een gewonnen exemplaar. Vorig jaar verzorgden we al de kickoff van het boek via social media (in de eerste maanden na publicatie van het boek). En wij maakten toen ook deze bijbehorende actiepagina voor Uitgeverij Joh. Enschedé.

Wil jij nou ook een leuke actie op touw zetten maar heb je wat creativiteit, wat expertise of gewoon wat extra handjes nodig om het neer te zetten? Neem even contact met ons op!

Om je een idee te geven wat beelden van de 5 winacties:

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!