28 mei 2019

Heb jij jouw bedrijf wel aangemeld voor Google Mijn Bedrijf?

Wanneer klanten online naar jou op zoek zijn via Google of Google Maps wil je natuurlijk direct en overzichtelijk naar voren komen. Vaak krijgen wij de vraag van klanten hoe je dat voor elkaar krijgt. Lees je mee?

Wij adviseren klanten altijd om een profiel aan te maken op Google Mijn Bedrijf. Jouw doelgroep kan jouw bedrijf op deze manier namelijk zo snel mogelijk vinden en bijvoorbeeld direct bellen. Ook kun je hen op de hoogte houden van bijvoorbeeld aangepaste openingstijden en nieuwe foto’s, en kun je ontdekken hoe mensen op jouw profiel zijn terechtgekomen.

Google Mijn Bedrijf
Zo kom je naar voren op Google

Eigenlijk kun je op een hele simpele en gratis manier zorgen voor betere online vindbaarheid met Google Mijn Bedrijf. Je kunt hiermee eenvoudig een bedrijfsprofiel maken en deze up to date houden. Hier vind je het stappenplan om direct aan de slag te gaan.

Als jij nou ook wel eens denkt: ik wil online beter vindbaar én zichtbaar zijn, maar hoe? Neem gerust contact met ons op, want er zijn ontelbare mogelijkheden. Wij adviseren je graag.

Wat is de online impact van jouw bedrijf?
In minder dan 3 minuten weet je het.

Doe de Contentscan!